vineri, 21 ianuarie 2011

Efectele berii asupra omului

Nu că ar fi vreo noutate, dar, sincer, am prea multe beri la bord ca să mă gândesc la altceva... 

Berea te iubeşte. Nu pleacă de pe masă decât dacă beţivanii din jurul tău sau tu daţi cu cotul peste ea.
Bera îţi ridică IQ-ul. A încercat cineva să dezbată probleme de istorie antică, la un seminar, după patru beri? De fiecare dată când am făcut asta, am primit laude mai numeroase decât mi-era mie obişnuit.
Berea te face fericit. Ce faci după o victorie epică? Bagi un maraton de bere ca să îţi poţi picta liniştit propria icoană.
Berea este eternă. Aţi văzut vreodată bar fără bere?
Berea urăşte tramvaiele. Şi eu. Berea te apără de la tramvaie dându-ţi pişare şi luându-ţi gândul de la acele deosebite cutii de conserve pe roţi şi şine.
Berea iubeşte sportul. Te face să te plimbi des până la budă şi înapoi.
Berea este lângă tine când eşti deprimat. Te face să mai uiţi...

Chiar nu am chef să mai scriu, nu neapărat din cauza berii din mine. Pur şi simplu, oricum este prea târziu să mai citească cineva chestia asta şi mi s-a dus, brusc, dispoziţia scriitoare, din motive personale şi independente de beţia de mai devreme. Cândva, săream în sus prin cârciumă, la auzul unor veşti neaşteptat de plăcute. Aş dormi, dar nu mi-e somn şi nici de asta n-am chef...

Il Divo & Celine Dion - I believe in you

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă raţiunea ta doarme mai adânc şi mai agitat, eliberează-i copilaşii...