marți, 25 ianuarie 2011

Dom' regizor. mi-am uitat replica!

Oamenii care au reuşit, într-un fel sau altul, să devină celebri nu s-au simţit bine dacă nu au spus ceva epic într-un moment important al vieţii lor. Dacă Armstrong nu spunea cretinitatea aia cu paşii când păşea pe Lună sau pe platoul de filmare (sunt politically correct, împac adepţii ambelor teorii), nu ştia nici pulea că omul a ajuns (sau nu) pe Lună sau, în cel mai bun caz, nu credea nimeni povestea americanilor. Pentru că atingerea Lunii nu ar fi putut naşte altceva decât o dumă celebră. Ce-ar fi spus faimoşii dacă ar fi fost puşi să improvizeze? Vedem...

Tipul care a descoperit focul: "Să descopere cineva pompierii, că am dat foc la peşteră!";
Tipul care a inventat roata: "Şefule, nu da, că nu ştiam că vrei jantă de 19 ţoli!";
Tipul care a domesticit câinele: "Cuţu, cuţu...";
Leonidas, când a văzut câţi perşi vin: "This ain't Sparta, wrong address!";
Arhimede, când şi-a descoperit legea: "Fă, zdreanţo, adu mopul că a dat apa din cadă pe-afară!"
Christos, pe cruce: "Un fleac. M-au răstignit!";
Decebal, după ce a pierdut războaiele cu romanii: "Bag pula, iar ne-a furat arbitrul!";
Constantin cel Mare, când a legalizat creştinismul: "Şi, pisi meu, ce-mi dai tu să semnez aici?";
Ioana D'Arc, când o ardea vizionar: "L-am văzut pe tipul care scrie pe monştriverbali.blogspot.com!";
Tipul care a inventat puşca: "Say hello to my little friend!";
Ştefan cel Mare, cam în fiecare zi: "Da' mai terminaţi cu bancurile pe seama mea, oştenii mei!";
Oştenii lui Ştefan cel Mare: "Terminăm, Măria-Ta!";
Mihai Viteazu, când a unit Ţările Române: "Am făcut un căcat!";
Cuza, când a unit mai puţine Ţări Române: "Am făcut un căcăţel!";
Ferdinand, când a unit şi celelalte Ţări Române: "Muie Cuza, constipatu'!";
Hitler, în campania electorală: "Veţi primi gaz gratis"! şi evreii s-au înghesuit la mocăciune;
Gagarin, în spaţiu: "Tovarăşi, s-a terminat vodka. Bag pula în luna voastră, eu mă-ntorc!";
Armstrong, pe Lună: "Hai, salut, venim cu gânduri de pace...". Americanii nu ştiau cum să oprească transmisia mai repede;
Ceauşescu, la Revoluţie: "Leano, ne mai futem o dată?";
Băsescu, zilnic: idem;
Boc e politicos şi nu vorbeşte cu gura plină. Eu am plecat la duş şi la examen.
Eu, după examen: "Un fleac. V-am ciuruit!".

Evanescence - My immortal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă raţiunea ta doarme mai adânc şi mai agitat, eliberează-i copilaşii...