marți, 25 mai 2010

Istoria românilor aşa cum n-a mai fost scrisă

Partea a VI-a: De la trasul tunurilor până ne-o lua dracu'

S-a terminat şi cu istoria noastră. Am trecut prin regimuri dictatoriale, pupincuriste, revoluţionare, tari, slabe, de dreapta, de stânga, de centru, democratice, comuniste, naţionaliste... Pizda mamei lor, suntem o adunătură de nehotărâţi, iar asta de la Burebista ni se trage... Ultima parte a istoriei este şi cea mai scurtă. Asta e la fel ca viaţa: 70 de ani o arzi anapoda şi, în cinci secunde, te îneci cu o bucată de pâine şi crăpi. Ultimul şi cel mai penibil episod din viaţa ta este şi cel mai scurt. La fel şi cu istoria... Am ajuns la sfârşitul a două mii de ani de amestecătură ca să ne dăm duhul înecaţi în propria noastră vomă, în 20 de ani de fâlfâit degeaba din mâini şi din picioare, ca, măcar, să nu ne intre prea mult căcat în ochi. De unde căcat? De sus, de unde ni se aruncă lopeţi întregi sub titlul de "Afară plouă". Da, frate, plouă, dar de ce nu ne spui cu ce plouă?
Ultimii 20, aproape 21, de ani sunt eticheta perfectă pentru ceea ce reprezintă poporul român: laşitate, pupincurism, adoraţia Licuriciului, alcoolism, lăcomie, prostie şi, mai ales, prostie! Am avut trei preşedinţi, Doamne, şi toţi... vai mama lor, că unu era comunistul ideal, celălalt cam prost, iar ultimul e dictatorul ăla nenorocit de ţi se bagă pe sub piele şi abia după aia începe să ţi se pişe peste nervii care ustură. Un fel de Hitler, numai că ăsta nu omoară ţigani. Păcat, atâta bine putea şi el să facă... Îl cheamă Traian, ca pe unul dintre întemeietorii neamului nostru. Cu Traian am început, cu Traian sfârşim, aşa cum am mai spus la început. Chiar n-am chef de făcut mişto de ce ne aşteaptă. Cert este că belim cariciu', ceea ce este OK, dat fiind că ne merităm soarta. Dacă am fi fost un popor pe bune, nu am fi ajuns să înghiţim atâta căcat câtă spermă înghite Elena Udrea în fiecare zi!
Hai, gata şi cu istoria, m-am achitat de datorie. Am terminat un serial. Îs bun. De mâine trec la treburi serioase, gen paranghelia la români, rolul pişării în evoluţia socială a omului, şoferia la muieri, sexul şi viziunile cretine asupra lui... Mă reapuc de caterincă. Votaţi muiu'!

Apocalyptica - Bittersweet

Un comentariu:

Dacă raţiunea ta doarme mai adânc şi mai agitat, eliberează-i copilaşii...