vineri, 5 august 2011

Şoping, fatăăă!

Rar mi se întâmplă, dar iată-mă! Preiau o leapşă de la iubita din dotare. Aici este vorba despre şoping sau, cum s-ar spune într-o limbă, bag seama, uitată de lume, cumpărături. Şi mi se bălăngăne de boarfe şi bulendre, eu sunt deschis la creieri şi consider că din comerţ se pot cumpăra mult mai multe lucruri. Cred că până şi mâncare... Să-ncepem, deci. Sunt nişte întrebări cărora trebuie să le dau răspuns.

1. Cu cine îţi place să mergi la cumpărături?
    Cu pula, cu portofelul şi, uneori, cu mai sus menţionata iubită care-şi pierde răbdarea, că sunt un pretenţios infect.

2. Te laşi influenţat atunci când cumperi ceva?
    Nu. Dimpotrivă, fac în ciudă celui cu care sunt.

3. Cât rezişti la cumpărături?
    Până se închide magazinul. Eu cumpăr doar de la non-stop.

4. Pentru tine cumpărăturile sunt un mod de a te relaxa sau un rău necesar?
    Nu. Eu sunt un rău necesar pentru vânzători.

5. De obicei te abaţi de la lista de cumpărături?
    Nu. Lista se abate de la mine. De obicei, uit câte ceva. În principiu, ceea ce le trebuie altora, că mi se rupe de ei.

6. Îţi place să cumperi şi pentru cei dragi sau e un calvar acest lucru?
    E oribil. Şitiu sigur că, orice le-aş lua, nu li s-ar potrivi, dar mi-ar spune că e frumos şi deosebit şi mai bine-mi bag pula. Singurul lucru pe care-l cumpăr pentru cei dragi sunt prezervativele. Doar nu eu rîmân borţos...

7. Crezi că, uneori, exagerezi când vine vorba de cumpărături?
    Da. E o obsesie pentru mine să le evit. Nu îmi place să dau bani. Sunt un zgârciob.

8. Eşti vânător de reduceri sau promoţii?
    Normal. De ce să dau 60 de lei pe un gram când pot să dau 50?

9. Ce trebuie să aibă un magazin ca să te atragă?
    O vânzătoare bună care suge pula şi iarbă multă şi ieftină. A, da. Şi sclavi.

10. Ce magazine ţi se par respingătoare?
      Alea de boarfe nasoale pentru târfe de 3 lei muia, pe care dai bursa pe un an şi porcăriile de magazine în care la raionul cu mâncare găseşti şi piese auto, chiloţi de damă şi căcat de urs.

11. La ce articol ajungi mereu când faci cumpărături?
      La portofel, normal. A, căcat de cumpărat. Păi, târfe brunete şi ţigări.

12. Ce nu-ţi place să cumperi, deşi ştii că acele lucruri sunt indispensabile?
      Hârtie igienică. Nu-mi place să defilez cu ea prin oraş, cu ce mă şterg la cur e treaba mea şi numai a mea.

13. Te deranjează că alţii au cumpărat acelaşi lucru ca şi tine?
      Da. Cum îndrăzniţi să mâncaţi pâine? Primul care mai cumpără pâine a belit mătărânga, îl aştept cu un buştean la ieşirea din brutărie.

14. Ți se întâmplă des să îți cumperi un lucru iar când ajungi acasă să nu îți mai placă la fel de mult?
      Da. Mâncarea. Dar nu-mi place pentru că se termină repede.
15. La cumpărături ţi se întâmplă adesea să...
      Cumpăr lucruri, cretinilor! Cine pula mea vine cu întrebările astea de OTV?

16. Ce faci dacă vrei să cumperi ceva, ajungi la casă pentru a-l plăti dar abia acolo observi că este mult prea scump și totuși ai banii pentru a-l cumpăra: renunți la el sau îl cumperi?
      O omor pe târfa de la casă şi fug cu ceva-ul. Eu fac colecţie de ceva-uri. Am unul mare şi verde...
17. Dacă observi că ceea ce vrei să cumperi este ultimul articol dar are un mic defect, întrebi dacă ți se face o reducere sau îl lași?
      Depinde. În general, nu îmi place ca alţii să-mi strice lucrurile, aşa că-l caut pe ăla care i-a produs defectul şi-l omor în chinuri groaznice.
18. După cumpărături, ajungi acasă și observi că ceea ce ți-ai cumpărat are un defect. Ai bonul. Te intorci pentru a-l returna sau iți reproșezi și te gândești că e ultima data când ți se mai întâmplă acest lucru?
      I-l bag vânzătoarei pe gât, fac plângere la OPC şi fac reclamă de căcat magazinului, ca să primească nişte muie căcăcioasă şi falimentară.
19. Descrie în 3 cuvinte felul în care ești tu prin magazine.
      Veni, vidi, roiu'.
20. Sfatul tău pentru alții când vine vorba de cumpărături ar fi…
      Închinaţi-vă mie! Falimentaţi economia capitalistă!
Gata, mi-a luat două zile să răspund la căcatul ăsta de interviu. Mă simt ca un Băsescu. Luaţi şi voi. Cine vrea, n-are decât, dar menţionaţi-mă, că beliţi penisul altfel!

Arch Enemy - My apocalipse

3 comentarii:

  1. Hai ca esti tare de tot. Pentru asta ma inchin tie. Iti ascult sfatul. Jos cu economia capitalista. Mama lor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai tu esti in stare de asta:)))
    Chiar voiam sa vad cum adaptezi tu aceasta leapsa la stilul tau si am vazut:D:D:)))prea funi
    te iubeesc:X

    RăspundețiȘtergere
  3. La punctul 1: mare dreptate are iubita din dotare...decat sa mearga omu' cu tine la cumparaturi, mai bine se-mpusca dreaq!
    La punctul 12: Dezvalui in mod public faptul ca augustul tau cur nu se poate sterge decat cu curpapir roz, cu bube si cu gauri, nah!
    La punctul 16: nu ma mai joc!!! Vreau si eu d-ala mare si verde!!!

    RăspundețiȘtergere

Dacă raţiunea ta doarme mai adânc şi mai agitat, eliberează-i copilaşii...