duminică, 20 martie 2011

Tipuri de pulă

Dacă toate pulele (sau pulile, că Academia Română nu ştiu să fi elaborat reguli de scriere a formelor cuvântului "pulă", pentru că e formată din boşorogi înţepaţi care nu ştiu ce e aia pulă. Ei nu şi-o văd de burtă) ar fi la fel, nu ar fi mare brânză să găseşti coteţ pentru porc. Şi femeile ar fi cam plictisite, dar mi se îndoaie. Ele merită. Şi chiar dacă nu merită, nu-i problema mea. Ce fel de puli (sau pule) există? Mi-ar trebui un blog întreg numai pentru asta, dar... pula mea, n-am chef acum să scriu poveşti.

1. Pula folclorică: Circulă din gură-n gură şi are caracter sincretic, adică se şi cântă (vai vai vai, pulicica mea), se şi dansează în vârful ei (aici, fiecare cu imaginaţia lui)...
2. Pula ciocan: Este pula pe care ne-o batem cu toţii de fiinţe, lucruri şi fenomene ale naturii. Poate fi mai mult sau mai puţin dureroasă, în funcţie de forţa cu care plesnim din ea ca din bici.
3. Pula imaginară: Aici este vorba despre pula rezervată sexului "frumos". Nu, nu fuţi mai bine cu ea şi nici nu umpli o femeie cu ea, pentru că femeia deja o are. Exact, este pula pe care şi-i bagă femeile care-şi bagă pula, ca să creeze confuzie; nu ştii ce poţi găsi dacă-i strecori mâna în chiloţi.
4. Pula gimnastă: Este pula care se rupe, se îndoaie, se face ca de oaie, se bate, intră-n locuri strâmte, intră-n locuri largi, nu se mai opreşte din făcut efort, primeşte palme-n cap şi picioare-n bot... Este cea mai activă pulă, nici nu ştii unde poţi da de ea, pentru că e ca un electron. Când percepţia ta ajunge într-o poziţie a pulii (sau pulei) respective, poziţia devine automat una anterioară. Savanţii o mai numesc şi "pula cuantică".
5. Pula ninja: Intră, iese, dar n-o simţi. Multe femei au auzit de existenţa acestui tip de pulă, dar bărbaţii îi neagă existenţa. Normal, nimeni n-ar recunoaşte că a futut în gol decât dacă femeia ar fi, clar, extrem, dar extrem de largă.
6. Pula mea... Nu necesită descriere, are altare în întreaga lume şi petrec ore întregi ştergând-o de salivă sau sucuri vaginale. 

Rammstein - Reise, reise

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă raţiunea ta doarme mai adânc şi mai agitat, eliberează-i copilaşii...